Reklamácia tovaru
Ako postupovať, keď vám dorazil poškodený tovar:
Pri preberaní zásielky doporučujeme skontrolovať jej obal a stav výrobku. Ak je obal poškodený, spíšte poškodenie do preberacieho protokolu prepravcu. V prípade väčšieho viditeľného poškodenia doporučujeme výrobok neprevziať od prepravcu.
Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na našu adresu: info@ferex.sk spolu s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok vrátane obalu). Do emailu uveďte číslo faktúry alebo objednávky.
Ako postupovať v prípade reklamácie:
Zakúpili ste si tovar, ktorý po nejakej dobe prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Výrobok dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Najistejší prepravný obal býva pôvodný obal k výrobku, ktorý je priamo určený na ochranu výrobku pri preprave. Pre odoslanie zásielky sa, prosím, riaďte pokynmi pre zabalenie dané prepravcom, zásielku je vhodné odoslať ako krehkú a prípadne poistiť. Výrobok odporúčame posielať kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo obsahom balenia. Pre rýchlu identifikáciu odporúčame pridať k výrobku kópiu faktúry a reklamačný formulár, v ktorom opíšete, aká porucha sa na tovare prejavila.
Zabalený tovar určený na reklamáciu pošlite na adresu :
FEREX, s.r.o., Vodná 23, 949 01 Nitra FEREX, s.r.o., Vodná 23, 949 01 Nitra
0918 222 229